keskiviikko 22. tammikuuta 2014

           "Elämä heittelee, pitää vain ottaa koppi."


Joskus elämässä on sellasia aikoja, jolloin tuntuu kuin seinät kaatus päälle. Mulle tää vuosi on ollut just sellasta aikaa. Asiat on pitäny pistää täysin uuteen järjestykseen. On tullu tosi monia muutoksia elämäntapoihin, ajatustapoihin ja kaveripiiriin. Tällä hetkellä asun mun ihanan äidin luona. Meillä on ihan älyttömän hyvä äiti-tytärsuhde. Ollaan täs vuoden aikana opittu puhuun avoimesti vaikeistakin asioista. Se on jotain niin upeeta! Tunnen tääl kotona olevani turvassa ja tunnen olevani rakastettu. Se tunne on mulle tosi tärkee tällä hetkellä.

Pakko vähän hehkuttaa. On hienoo nykyään asua omakotitalossa! Kun muutin äitille, me asuttiin kerrostalossa. Tääl vähän syrjemmässä on oma rauha, kun siellä kerrostalossa kuulu naapureitten huutoo ja sellasta. Tääl ei tarvii kuunnella ku omia melujansa. :D Sit on tosi kiva mun koiralle Minnille, et täs on aika iso piha nii se saa olla siin vapaana ja riehua. Se aina riemastuu ku se pääsee ulos. :) Minnistä on ollu mulle tosi paljon hyötyä. Siis siinä mieles et sen kans leikkiminen ja touhuaminen lieventää mun stressiä ja helpottaa oloo jos ahdistaa. Minni on mulle vähän niinku terapiaa. On se lutuna. :3







"Elä jokainen päivä niinkuin se olisi viimeinen."

Nauttikaa elämästä. Eläkää se kunnolla. Tehkää siitä omanlaisenne. Pitäkää kiinni tärkeistä ihmisistä. Osatkaa päästää irti ihmisistä, jotka ei sovi teiän elämään.

Anna joka päivästä 5 minuuttia hymylle. Hymyilkää jollekin vanhukselle kaupassa. Tehkää joku ihminen iloiseksi. Antakaa itsellenne aikaa, jos sitä tarvitsette. Antakaa sydämellenne aikaa toipua.

Eläkää JOKAINEN päivä niinkuin eläisitte viimeistä päivää. Koskaa ei tiedä mitä tapahtuu. Arvostakaa elämäänne. You only live ones so make your life good. 

Mä oon niin onnellinen mulle läheisistä ihmisistä. Tiedän et ne tulee aina oleen mun vierellä. Arvostan niitä todella ja rakastan jokaista <3

Nyt menen nukkumaan. Kirjoittelen taas joku päivä! :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti